Taip naudojant stambaus plano ritmą, paveiksle sukursite daug daugiau detalių.
Kai kada galima sukurti stambaus plano ritmą, naudojant tam tikrą spalvą arba spalvų kombinaciją kaip pagrindą visam paveikslui, įdedant kitų spalvų dėmes tarp pagrindės spalvos plėmų. Susidarys įspūdis, kad pagrindinė spalva bus gana aiškiai matoma, bet taip pat galėsite įžvelgti ir kitas spalvas.
Taip naudojant stambaus plano ritmą, paveiksle sukursite daug daugiau detalių.
0 Comments
Dažnai paveiksle, kuriame yra įstrižų linijų, taip pat jaučiasi tam tikra simetrija - kai kurios linijos veda nuo apatinio kairės kampo iki viršutinio dešinės kampo. O kitos - kaip tik priešingai - nuo kairės viršutinio iki dešinės apatinio kampo.
Žinoma, tai nėra privaloma, bet sukuria ritmo balansą. Kadangi raudona ir žalia yra priešiškos spalvos, yra gana sudėtinga jas sėkmingai naudoti tame pačiame paveiksle. Jeigu nebūsite atsargūs, galite sukelti tam tikrą purviną jausmą.
Vienas iš būdų yra apsupti jas kitomis spalvomis, pavyzdžiui, mėlyna, balta, rožine ir ruda. Šios spalvos sušvelnins raudonos ir žalios priešpriešą. Štai kaip jūs galite nutapyti miesto panoramą:
Su mažu teptuku sukurkite daug namų, gatvių, žibintų ir kitų objektų. Jei norite piešti iš paukščio srydžio, bus dar geriau. Svarbiausia tai, kad detalės būtų kuo tikslesnės ir kuo išsamesnės. Tačiau ten, kur yra vieta tolumoje horizontui ar netgi jūrai, galite paimti stambų teptuką ir sukurti kontrastą su vaizdu pirmame plane. Galite pasirinkti kokią tik norite spalvą - jūsų panorama gali būti įvairių versijų raudonos arba mėlynos. Ką manote apie žalių atspalvių panoramą? Galiu lažintis, kad tai būtų puikus pasirinkimas. Pabandykite nutapyti arba nupiešti šį paveikslą - stovintys 3 žmonės: kairėje tėvas, centre motina ir dešinėje sūnus.
Skamba, kaip paprastas šeimos paveikslas? Ne visai - visi 3 asmenys yra basi, tėvo kelnės yra per trumpos, jo žvilgsnis ir pėdos yra nukreiptos į dešinę. Motinos kairės rankos didysis pirštas ir nykštys yra balti, jos žvilgsnis ir pėdos yra nukreiptos tiesiai į priekį. Sūnus dėvi šortus, o jo žvilgsnis ir pėdos yra nukreiptos į kairę. Įsivaizduokite du paveikslus:
Viename būtų pavaizduoti du visiškai identiški namai antrame plane ir trys buriniai laivai (didžiausias - tiksliai centre, o du kraštiniai būtų visiškai vienodi). Kitame paveiksle abu namai būtų gana panašūs, bet ne identiški, laivas dešinėje turėtų baltas bures, o laivas kairėje - tamsiai rudas bures. Paveikslo dešiniame krašte būtų pavaizduotas vienišas medis. Du klausimai: 1. Kuriame paveiksle atsispindėtų tobula simetrija? 2. Kuris paveikslas būtų įdomesnis? Yra sudėtinga tapyboje panaudoti žalią ir raudoną spalvas vieną šalia kitos - jos yra visiškos priešingybės ir sukuria drastišką įspūdį žiūrovui.
Idėja: o jeigu žalia būtų šviesi ir šilta su geltonu atspalviu, aplink žalią ir raudoną būtų tamsiai mėlyna? Ar tai pakeistų priešiškų spalvų efektą? Visi žino, kad sumaišius geltoną ir mėlyną spalvas tapyboje gausime žalią.
Kuo daugiau geltonos jūs įtraukiate į mišinį, tuo šiltesnė gausis spalva. Kuo daugiau mėlynos, tuo spalva taps šaltesnė. Tačiau kas nutiktų, jei tarp ir aplink mėlynos bei geltonos, tapytojas panaudotų įvairių versijų žalią? Šviesesnę ir tamsesnę žalią, šiltesnę ir šaltesnę žalią. Žinoma, naudojant tik geltoną ir mėlyną paveiksle gausis įdomus efektas, jei žiūrėsite iš tolo. Tačiau žalios įdėjimas prie geltonos ir mėlynos kombinacijos sustiprina šias dvi spalvas. Stiprinkite ir paryškinkite. Sudėkite šią dėlionę per mažiau nei 6 minutes.
Įrašykite savo laiką komentaruose. Sudėkite šią dėlionę per mažiau nei 5 minutes.
Įrašykite laiką komentaruose. |